Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

livet

Av Erica & Linnéa - 25 februari 2010 18:02

Skratt är den bästa kaloribrännaren

Leende människor är vackra människor

Man ska vara stark när det tar emot som mest

Man ska vara positiv när andra inte orkar

det är Då man lyckas i livet

och blir lycklig


och grattis till mig själv, körkort är bra!!

 
 
Ingen bild

C Olsson

27 februari 2010 15:57

Jätte grattis till körkortet, där ser du det var väl lätt som en plätt, i alla fall kör försiktigt!!!

 
Ingen bild

Emelie

28 februari 2010 21:50

grattis!! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica & Linnéa - 29 april 2010 14:42

Om det är något du inte gillar -ändra på det! Om det inte går att ändra på det- ändra din attityd! - Maya Angelou   Vad frost är för blomsterknoppen, det är själviskhet för vänskap, - M. Tupper   Det är bättre att vara förberedd på en möjligh...

Av Erica & Linnéa - 27 mars 2010 10:32

Obama skrev på free healthcare -kontraktet häromdagen. I morse på nyheterna intervjuade de en kille som heter Michael Moore eller något sådant, som skapat många olika dokumentärer ifrån USA. Michael envisades med att Obama varit för klen och att han ...

Av Erica & Linnéa - 26 mars 2010 17:38


Just nu håller jag på och målar en tavla inspirerad av Wayne Thiebaud, som jag hoppas att jag ska kunna antingen sälja eller ge bort till någon när den är klar :) såhär ser ett utav Waynes verk ut:      Lägger upp en bild när min tavla är klar ...

Av Erica & Linnéa - 7 mars 2010 10:07


    Tigrarna i världen har minskat med 96% sedan 1900-talet. I Asien dödar tjuvskyttar tigern för att använda den i deras mediciner och för dess päls. Där har antalet tigrar minskat från ca 1200 till 350 på bara tio år. Gör skillnad du också...

Av Erica & Linnéa - 19 februari 2010 13:49

Nej nu får det vara nog med gnäll om hur jobbigt det är med snö och kyla. Jag är så trött på alla tidningar och nyheter som frågar folk på stan "är du trött på snön?" och alla säger: "Jaaa, det får vara bra nu!" Gud vad svenskt att aldrig vara nöjd...

Presentation

Vi är två tjejer som har startat en blogg ihop. Den kommer handla om saker vi stör oss på, saker som vi tycker är bra och annat som kan vara värt att dela med sig av till omvärlden! :) Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards